19 Ocak 2016 Salı

Wordpress Blogu Nedir?

Merhaba..

Ben Bülent SAKARYA. Bursa'da yaşıyorum. BS İnternet Hizmetleri adında firmam var. Kişi ve kurumlara yönelik ağırlıklı Wordpress tabanlı web siteleri, özel yazılımlar ve mobil uygulamalar geliştiriyorum.

Bu blog YouTube üzerinde kanalımda yayınlamış olduğum Wordpress videoları için açılmıştır. Ayrıca Wordpress ile ilgili de çeşitli yazılar yayınlanacaktır.

Wordpress Eğitim seti 20 bölümden oluşacak. Bunlar;
  1. Wordpress Kurulum ve Kullanım: Wordpress'in kurulumu ve yönetim panelinin kullanımı
  2. Wordpress Tema Yapısı ve Tema Dosyaları: Wordpress tema dosyaları ve Wordpress Loop. Basit Wordpress Tema Yapımı. 
  3. Wordpress Domain ve Sunucu Değişikliği: Wordpress domain ve sunucu değişikliği işlemleri
  4. Wordpress İçin Gerekli Bazı Eklentiler ve Kullanımı: Yedekleme, iletişim formu vb. eklentiler
  5. Wordpress Orta Düzey Tema Geliştirme ve Özel Şablonlar: Özel sayfa şablonları oluşturma. Wp_Query, ve query_posts kullanımı
  6. Wordpress Özel İçerik Türleri ve Özel Kategoriler: Özel içerik türü oluşturma ve kullanımı
  7. Wordpress İleri Düzey Tema Geliştirme Gelişmiş Fonksyionlar: Tema özelleştirme paneli, meta query, özel alan yönetimi ve gelişmiş arama formları oluşturma.
  8. Wordpress Üyelik Yönetim Sistemi: Theme My Login Eklentisi
  9. Wordpress ve Sosyal Medya: Wordpress için sosyal medya eklentileri ve kullanımı
  10. Wordpress ve SEO: Wordpress ve seo
  11. Wordpress Güvenlik: Wordpress sitesinde güvenlik ayarları. Basitten, kompleks ayarlara kadar.
  12. Wordpress Ücretli Üyelik Sistemi: S2Member Eklentisinin kullanımı.
  13. Wordpress ve Elektronik Ticaret: WooCommerce ve Easy Digital Downloads Eklentileri
  14. Wordpress bbpress Eklentisi
  15. Wordpress buddypress Eklentisi
  16. Wordpress The Event Calendar Eklentisi
  17. Wordpress ve Çoklu Dilli Site Yapımı: qTranslate-X Eklentisi
  18. Wordpress Çeşitli Eklentiler ve Kullanımları: Popüler Wordpress eklentileri
  19. Wordpress Ek Araçlar ve Sistemler: Blogspottan içerik taşıma, Wordpress multisite ve ek bilgiler.
  20. Wordpress + bbpress + buddypress + woocommerve ve the event calendar kullanılarak gelişmiş tema yapımı.

Eğitim videolarımızı takip etmek için blogumuzu ve YouTube kanalımızı takip ediniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder